poniedziałek, 4 marca 2013

Zdjęcia z ostatnich dni i nowe kolory włosów :D

Dodaje Wam zdjęcia dziewczyn z ostatnich dni :)
Jesy:
Love my new beanie <3
tłumaczenie: Kocham moją nową Beanie <3


Leigh:


A teraz nowa informacja - dziewczyny zmieniły dzisiaj kolory włosów! :D

Jesy:

Just dip dyed my barnet with live color xxl red passion :D what we thinking mixers? Jesy xxx

Nowy kolor: 'Pasjonujący czerwony'


Leigh:

Lookie Mixers! My new Blue Black hair! I used XXL Color in Cosmic Blue! :)  xx Leigh xx

Nowy kolor: 'Niebieski-czarny'


Perrie:

Fancied a bit of a change... Nice Ultra brights, shocking pink dip dye! Perrie <3

Now kolor: 'Szokujący róż'


Jade:

Just dyed me hair 'electric blue' with Live Color XXL Ultra Brights and I absolutely LOOOVVVEEE it!!! :) Xxjadexx

Nowy kolor: 'Elektryczny niebieski'


A tu dziewczyny wszystkie razem :)

Rocking our new live color xxl shades! !



I jak Wam się podoba? :D
Ja osobiście nie mogę się zdecydować, który kolor najładniejszy :P

2 komentarze:

  1. Ja bym chyba chciała kolor Leigh. Niebieski-czarny. Ciekawie wygląda :) Szkoda, że tak mało zdjęć, bo chętnie przyjrzałabym się bliżej temu kolorkowi. Wg to sama bym się chętnie farbnęła, ale boję się, że mi już mój kolor nie wróci identyczny, jaki mam teraz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie nie ma więcej zdjęć, ale zapewne już jutro jakieś się pojawią, więc postaramy się dodać je jak najszybciej :)
      Ja aktualnie mam zafarbowane szamponem koloryzującym na 'czekoladowy brąz' i efekt mi się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)