czwartek, 25 kwietnia 2013

#LittleMixNews

Dziewczyny aktualnie przebywają we Francji! ;)

Embedded image permalink 


Embedded image permalink 


Embedded image permalink


Embedded image permalink


Embedded image permalink


Embedded image permalink



Embedded image permalink


Embedded image permalink


Embedded image permalink






Embedded image permalink


Embedded image permalink


Embedded image permalink



 rysunek Perrie ;D
Embedded image permalink



Chyba wystarczy na dzisiaj tych zdjęć :))

Tutaj macie odcinek The You Generation, w którym Simon oraz Will rozmawiają o Little Mix. Odcinek ten rozpoczyna konkurs na Girl Band. Oglądnijcie i przekonajcie się o co chodzi! ;D



Kolejny epizod TYG tym razem już z udziałem dziewczyn, które dają wskazówki do konkursu z Girl Band'em, o którym dowiadujemy się z poprzedniego video :)



Filmiki:

Little Mix "How Ya Doin?" Behind the Scenes

 

 

Jeśli chcecie jakieś konkretne informacje o Little Mix, to napiszcie w komentarzach. Nie wiem, czy Wam podawać te starsze newsy, bo od dłuższego czasu tu nic nie dodawałyśmy, a dużo się działo! :)


6 komentarzy:

  1. Hurrah! Afteг all І got a ωеblog from
    where I bе capable of genuinely tаke useful
    infοrmation гegarԁing my
    study and knoωledgе.

    Αlso visit my web-site; Как долететь до семени разрушения

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to głupie pytanie...ale
    Dlaczego polubiłaś Little Mix ?
    Chcę wysłać im list, a nie wiem kompletnie co im napisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, która z nas ma odpowiedzieć ;) Może później Beata wejdzie, to Ci też coś napisze. Little Mix odkryłam przez przypadek. Oglądałam już któryś z kolei filmik o 1D i zobaczyłam z boku jedną z propozycji: Wings- Little Mix. Już wcześniej coś o nich słyszałam. Głównie na tt. Weszłam i obejrzałam teledysk. I... no i wyszło! Uważam, że czarują nie tylko swoim wyglądem, ale przede wszystkim nieziemskimi głosami. Tworzą NIEPOWTARZALNĄ muzykę, która różni się od utworów lecących non stop w radiu. Może zachęciło mnie do dalszego ich poznania ich styl. Teledysk był kolorowy, cieszył oczy ;D Wydawały mi się przepełnione radością z tego co robią. Co ważne, dbają o fanów! Nie ignorują nas i cieszą się z każdego sukcesu, nawet najmniejszego. Są po prostu świetnie, jedyne w swoim rodzaju. Cieszę się, że je połączono w grupę. Każda z nich jest inna, ale kiedy zaczną śpiewać tworzą całość. Wydaje mi się, że ich przyjaźń jest szczera i niewymuszona. Zabawne, pozytywnie nastawione do życia. To wszystko sprawiło, że polubiłam Little Mix :))

      Usuń
  3. Fajny Blog :d
    Będę wpadać częściej :)!
    Obserwujemy ?
    http://bella-czekoladowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 48 year-old Assistant Media Planner Harlie Hanna, hailing from Oromocto enjoys watching movies like "World of Apu, The (Apur Sansar)" and Hooping. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Mustang. sprawdz ta strone internetowa

    OdpowiedzUsuń
  5. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)